lördag 5 april 2014

ÄNNU EN LEDIG HELG !

Kan inte fatta att jag helt plötsligt har två lediga helger på raken utan att ens ta semester !
Det har inte hänt på fem år !! FEM långa år som vi slitit med varannan helg nu...Att man orkat :/
Nya schemat innebär numera två helger på fem veckor och 19 arbetspass istället för som idag varannan helg med 18 pass på FYRA veckor !
Det kommer kännas som en stor skillnad !
Lite längre dagar, men mer lediga dagar - ja tack !

Mulet idag, ingen blåst, hoppas på öring till middag !
Ja om det vill säga att någon i familjen tar båten och åker och drar upp en såklart.
Dom kommer ju liksom inte av sig självt...sägs det :)

I helgen står det altanstädning, träning, vila, äta och sova på agendan.
Tror jag börjar med det tredje alternativet - vila :)

Ha en fin helg allezammen <3

4 kommentarer:

  1. Hoppas du får en mysig helg nu när du fått chansen till ännu en ledig helg. kom väl nu, när du varit trött så länge!! Åh Öring lät ju väldigt gott!! med din goda sås till ;) Tror jag ska komma upp en sväng så jag med får äta RIKTIG mat för en gångs skull... Kram på dig!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är sååå välkommen min kära vän :)

      Radera
  2. jag skulle också vilja ha öring till middag :) fast här är det då rakt inte någon som skulle fiska upp någon åt mig inte :)
    låter bra, börja med vilandet först
    en fin helg till dig
    kramar

    SvaraRadera
  3. Ring när maten är klar, vi kommer.
    Altanen blir fräsch och fin, då kan du vila!
    Skönt att ni fått ett så bra schema.

    SvaraRadera