söndag 20 april 2014

PALTKOMA OCH STUMMA LEGS

Tog med mannen på en löprunda i elljusspåret - whattafack, har jag glömt hur tungt det var att springa där ???
Ja, förmodligen...och tungt var det men jag slog personligt rekord på just den rutten.
Tur man har RunkePer som tar tid och distans åt en så man kan tävla med sig själv.
Hatar att förlora :/
Har just inmundigat en portion pärer och "svartkötte" med en god sallad.
Det är alltså kotletter med sås av grädde, sambal och soja. Like it a lot !
Så nu är man nästan medvetslös av utmattning och mätthet...
Hej hej tv-soffan....
Förresten är det hälsa för själen att springa av sig huvudvärk och negativ energi !
Fanken så pigg man blir...eller...öhhhhh....jo, om en kvart är jag i full gång igen


Lite sådär känner jag mig just nu !

1 kommentar:

  1. SHIT pommes frites vad du är flitig då!!!! SÅÅ många som joggade runt Årsta viken där jag o Hubbsson legat som två strandade valar, hela dagen.... Jätteskönt att bara v a r a... Åh vad det ser LÄTT ut när de springer!!! Va fan ska jag ha så svårt att ta mig ur för???? Försökte springa lite med Hubbe, och jag märker att det finns energi i BENEN, men inte i luftrören... Kan ju fan inte andas! Flåsar som en annan flodhäst, efter några trappor... Otroligt frustrerande!! :/

    SvaraRadera