söndag 13 april 2014

ARBETSHELG

Den här helgen viker jag åt jobb i tre dygn typ...återkommer ikväll kl 20 då har jag avverkat 27 timmar jobb.
Vårat nya schema innehåller ju en delad tur för att vi ska få en extra ledig helg på fem veckor.
LÄTT VÄRT !!!
Är hemma på lunchrast nu i 2½ timme och har då hunnit fika kaffe å hembakta bullar av MOI !!!!
Slängt i en tvättmaskin, plockat disk, svurit över altanen jag inte hunnit städa än och hur ful vaxduken blivit sen ifjol.
Inhandla ny, genast !
Vattnat blommor så dom åtminstone lever över helgen, skrivit lite menyer, gosat kisse och glott på tv.
Jag har ännu 1 tim 15 min kvar av min rast - tror jag går och svimmar lite i soffan....

2 kommentarer:

  1. Phu. Så du far och flänger du! Har du ingen som avlastar dig lite!?? Gumman. Kram <3 Från soffliggarn

    SvaraRadera
  2. Oj...vilket tempo = ))

    Hoppas helgen varit bra ♥

    Kram Helene.

    SvaraRadera