måndag 21 april 2014

SÅ VAR DET ROLIGA SLUT

Påskehelgen blev kort, bara ledig två fjuttiga dagar mitt i, idag börjar jobb igen.
Jag och minikirurgen har full jobbvecka med bara nån ynka dag ledigt sådär mitt på hållet.
Är det här vad livet går ut på ?
Jobba, sova, äta, jobba, sova, äta åsså hinna träna nångång emellanåt ?
Ja tydligen är det så, för nå annat hinner man då inte med....
Hinner väl plantera mina små pellisar idag innan jobb så jag får lysa upp altanen med lite färg.
För nån vaxduk har jag då inte hunne köpa, vill inte åka så långt med bilen som fuckar upp hela tiden med nån konstig lampa som lyser...
Blir Bilbolaget imorgon och höra vad det kan vara för nå fel.
Cykla is tha shit, det är gratis !!!!!

1 kommentar:

  1. Ja du, vad är meningen med livet egentligen, det undrar även jag....
    Bra att du har en så fräsig hoj ändå, att ta dig fram på! Motion får du med! :) Jag tog mig en 40 minuters promenad i solen nyligen...
    NÄR ska jag ta och röra på dököttet lite mer än så, är frågan?? Suck...
    TREVLIG Annandag Påsk!!! <3 Kram

    SvaraRadera