torsdag 24 april 2014

HEJ HEJ STRESSEKSEM ?


Fan vad det här gör ont....
Nu har det spruckit sönder, det var som små blåsor som började rinna blodplasma ur...
Håller jag på att ömsa skinn som ormen, bli en mutant ??
Får gå med omläggning nu och heja vad skönt det ska bli att komma till jobbet imorgon och dränka händerna i handsprit !!!!!
Jag gissar att det är stresseksem som blossat upp, lite mycket omkring mig nu som rubbar min såååå välbalanserade kropp.
JAG LJUGER SÅ BRA !!! Tralalalalalalala

Idag åker jag och minikirurgen till stan och kollar lite grejor - blir spännande det här - för honom i allafall <3
Men innan dess ska jag insupa en dos av BästisAnnelis energi...well needed indeed !!!

Tillägg: Ser nu i efterhand här hur jävla otäck min hand ser ut !
Är det min hand eller är det en ödla ?? Gissa och vinn en brödrost :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar