lördag 29 augusti 2009

Det närmar sig med stormsteg


....både min tre-dagars ledighet som jag bara älskar samt min stora fylla-kärring-dag som kommer närmare och närmare

Har noll koll på allt utom spriten som är inköpt och klar. Ja, inte klar så att den är färdig i hembrännaren, för någon sån har jag inte.

Jag har koll på vad som ska ätas men inte vem som har lust att laga allt :)

syss är duktig och hjälper till med kakbak och lite annat smått och gott, mer avslöjar jag inte här.


Vi har varit i Tallinn och avnjutit god mat och dryck ,fin miljö, fin spritaffär, trevlig karaokebar - skämmes tamejfan att inte alla sjöng :) Det gjorde iallafall JAG, som inte räds för att göra bort mig, vilket alla vet som känner mig vid det här laget.

Resan var bra på alla sätt och vis, fattades dock lite röj på båten tycker jag, men det blir ju inte bättre än man gör det heller !

Skulle lätt kunna åka igen då jag har att några av mina jobbarkompisar är sugen att boka, men man ska ju ha pengar också....måste spara lite till i oktober då vi ska på galej med fotbollsledarna

Då blir det hotell, show och party party i Sundsvall. skojsigt !


Jobbar i helgen, är bara hemma på rast nu ett par timmar och stressar runt som en galning för att hinna med både disk, tvätt, blogg, mat, fika, middag, handla..you name it

Känner mig aldrig helt ledig utan det är alltid en massa fläng hit å dit när jag inte är på jobbet.

Så numera säger jag inte att jag är ledig utan bara inte på jobbet.

Passa upp är tydligen mitt kall här i livet..tro när fan någon ska passa upp på mig egentligen??? Den dan man dör och någon annan tvättar och klär på en möjligen..phu....

1 kommentar: