fredag 14 augusti 2009

Ledig helg med sol och värme


Det är ju vad jag önskar just nu, och hittills ser det ju bra ut !

Solen skiner, det är lite blåsigt men lite varmt också, perfekt ledig-helgs-väder tycker jag.

Jag bestämmer att det håller i sig nu !

Veckan som gått har bara varit en massa jobb...måttligt kul...är less redan och lääänge innan semester, eller förresten det blir ju på onsdag redan!

Våran lilla Tallinn resa ligger för fötterna och det känns så kul...hoppas även där på sol så man kan sitta på soldäck, nej fanken det går ju inte eftersom båten går 17,45 från Stockholm.

Blir ingen långvarig solresa då inte...skitsamma, kommer njuta ändå vart jag än sitter på båten.

Eller I båten kanske man säger, eller båt och båt, en färja är väl vad man kan kalla detta stora skepp !

Skepp o´hoj, ha en trevlig helg med er !

4 kommentarer:

  1. Halloj!

    Nu kom jag äntligen in på din blogg! Hoppas nu ni får en riktigt härlig och rolig Tallinn-resa nästa vecka!!!! Ska tänka på er!!

    Kramisar Rosie!

    SvaraRadera
  2. Sätt dig i baren. Där blir det säkert soligt och glatt :)

    SvaraRadera
  3. Halloj Rosie och välkommen hit !!! kram kram

    Carina, självklart blir det baren 24/7....där kommer solen skina vare sig det regnar eller inte. Har dock beställt sol på dagtid och ingen storm nattetid. bra va
    kram på dig vännen

    SvaraRadera
  4. På båten...i båten...färjan!?
    Haha! Va rolig du e!

    Fast som du skriver:
    Skit samma bara man är där! Någonstans...i båten...eller var det på????
    *flinar gött*
    Kram, Jenny

    SvaraRadera