fredag 7 augusti 2009

Yrken ...


Jag har kommit underfund att idag har jag hunnit med väldigt många yrkesroller.....

Undersköterska, psykolog, administrativ personal, chefens högra hand, bankman, inköpare, kock, diskplockare, servitris, städerska, tvättpersonal - you name it !

Hur fan kan man ha så dålig lön när man uträttar allt detta på en dag.

Inte är det konstigt att man sitter i en soffa på kvällen och degar sig till döds nästan...

Shit fan att jobba hela helgen när temperaturen ska visa upp mot +25, det suger K_K kan jag säga.

Vad jag längtar till att få åka bort och bara VARA i tre dagar, det här livet suger just nu.

Ska trösta mig med en påse chips och dricka bara för att vara tvärsöver då jag sagt att jag ska hålla igen nu ett tag...jo det blev ju inte långvarigt tyvärr..

Kanske det är en bättre dag imorgon....

Jag sjunger som Kelly Clarkson fast inte riktigt " my life sucks..." ha ha
Ta mig tillbaka till skeppet på bilden - Side <3

2 kommentarer:

  1. Stackare som måste jobba en sån här helg. Jag kan tänka mig att det är ooolidligt varmt där.
    Jag ska tänka på dig och dricka en(och annan) svalkande cider.
    Kram vännen <3

    SvaraRadera
  2. Hej kompis!!
    Och tack för dina rara ord inne hos mej!
    Jag har haft världens trubbel med att komma in på din blogg det sista (det har varit så hos bara några av er i min lista...??!?), men nu sa det bara "PLOPP" så kom jag hit!

    Min dator är nyrensad av en kompis här i går kväll, som skällde som attan på mej för att jag tackar Ja och laddar ner all möjlig skit på den!
    HUR ska man veta om det är bra eller dåliga grejer, menar jag????

    Usch, så han skällde...((:
    Jag fick dyrt och heligt LOVA att inte "säja ja" och OK till alla pop-upp fönster som hoppar upp här på skärmen.

    Så nu går min dator racer-snabbt igen, så det hade kanske med det att göra att jag inte kunde komma in, menar jag??

    Jaja....hoppas det fortsätter funka nu i alla fall..

    Mega-kram på dej och glöm inte beställa biljett till Ljungskile nu i en liten jolle! *asgarv*
    Välkommen!!!
    //Jenny

    SvaraRadera