måndag 31 augusti 2009

Går an som ett jehu


Men ska man hinna något så är det lika bra att ligga i ....
Har fixat disken, hängt tvätt, dammsugat, fixat lunch, sorterat returpapper och kartonger och sorterat in lite tvätt och än är klockan bara 9,44. Wohoo hela dagen kvar...
Har lagt in ett träningspass idag efter lunch så får vi se hur det går...lär gå trögt då jag inte tränat sen i april tror jag.
Får ta en runda runt Möcken så är det ingen som ser mig flämtandes halvdöd runt spåret.
Måste trimma både hus och hem och mig själv innan dagen D...man behöver ju inte se gammal ut bara för att man blir det.
Har jag tur hinner jag med en liten stund med godaste vännen A över en kopp kaffe och en ....morot kanske för någon bulle blir det inte !

2 kommentarer:

  1. och jag har hunnit med tre sorters kaka och en långpannekaka till dagen D :) så nu blir det slaåå och såpor....

    SvaraRadera