lördag 15 augusti 2009

Nä nu jävlar

...har jag fått nog av våran skitdåliga bråkiga tvättmaskin som inte vill som jag vill
Antingen har vi fått in två feta råttor som täpper till allting, ett par omaka strumpor som letat sig ut i slangen, navelludd eller annat jox..
Den varken pumpar ut gammalt tvättvatten eller pumpar in nytt sköljvatten, pumpar inte ut alls efter kört program och tänker heller inte centrifugera den skitiga tvätten som ska vara nytvättad i vanliga fall.
Imorgon ska den jäveln ut härifrån och in ska vi sätta en ny och fin duktig kompis till MIG.
Ja, så är fallet här hemma att det är MIN tvättmaskin eftersom det tydligen bara är jag som har körkort på den eller kompetens att få använda den.
Det känns då så iallafall...
Ska väl kolla slangen ikväll för säkerhetsskull OM det råkar ligga ett gäng ihopmöglade snuskbollar där inne så kanske vi slipper kasta ut 4 laxar på en ny.
Håll tummarna att vi fyndar några arkeologiska fynd där inne...bläk....på med gummihandskar och fram med hink...
To be continued

3 kommentarer:

  1. Vilken rysare... väntar med spänning på fortsättningen. Hoppas det löser sig. Haha, LÖSER SIG , fattaru???

    SvaraRadera
  2. yack.....tips använd bara flytande tvätt medel.....

    SvaraRadera
  3. Hmmmm....låter som att du och din tvättmaskin är lite "gramse" på varann??
    Hoppas absolut att du får ut "monstret" ur den så du slipper den "roliga utgiften"...):

    Sååå trist att lägga pengar på, men ÄNNU tristare när man inte har en som funkar...*dilemma*

    Ha en bra start på veckan! Kramiz, Jenny(:

    SvaraRadera