måndag 1 februari 2010

Dagens horoskop 1 feb

Du kan tappa tålamodet med andra nu. Acceptera sakernas tillstånd och förstora inte upp det hela



Kan jag väl aldrig tro ? Jag som har så bra tålamod *ler*



Idag är det kallt som tusan här, -27,6 när jag klev upp, och imorgon blir det mildare och snöstorm ! Inte är det konstigt att folk blir sjuka när vädret åker upp och ner hela tiden.

Här är vi alla på benen något sånär, lite snuviga näsor och hostiga halsar men inget annat som tur är.



Idag har jag klivit av som samordnare, så nu är det upp till alla att klara sig själva eller ringa resursarna. JAG tänker inte göra ett skvatt mer på den fronten - forget it - om jag inte får behålla min ersättning! Vilket jag inte får - jag vet :(

Ska kolla om alla mina lösenord blivit indragna nu...tjohooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar