söndag 14 februari 2010

Dagens horoskop 14 feb

Kan du hjälpa någon i jobbet nu, så gör du det. Det kan ju hända att även du behöver andras stöd.

Ja så var det alla hjärtans dag idag, och den går i hostans och snorkråkans tecken även idag. Har hostat hela natten , somnade till vid 05 imorse och sov till 9 tror jag. Trött som en get och tjock i skallen. Tjockskalle - inget annorlunda med andra ord.
Mellon igår var ju komisk, dock höll jag på dom två som gick vidare så det var ju kul för en gång skull att det var dom låtar man gillade som gick vidare.
Här händer inte mycket, har inte varit utomhus sen i fredags men solen skiner och det är bara några minus, en underbar dag verkar det som.
Får kurera mig inomhus och hoppas alla baciller är väck snart. Orkar inte ha det så här nåmera

Ha en fin Valentines day och hoppas ni får fina överraskningar. Jag ska önska mig ett paket mjuka näsdukar och en tub Idomin att smörja mitt stoppljusröda tryne med

1 kommentar:

  1. Önskar dig en fin Alla ♥ Dag.
    Krya på dig vännen.
    Kramar i massor

    SvaraRadera