onsdag 24 februari 2010

Dagens horoskop 24 feb

En kvinnlig bekant kan hjälpa dig i jobbet nu. En hälsofråga står också i fokus. Lyssna på goda råd.

Jag tänker inte jobba idag så jag behöver ingen hjälp, iallafall inte just nu :)
Min hälsa är skrutt, hostar och kraxar ännu, och måste ju lösa ut järntabletterna som ligger och väntar på apoteket. Men då det är så himla kallt att man inte vill vara ute eller ens köra bil, då får de vänta!
Idag hade vi -30,8 när klev upp, vinterns kallaste dag!
Hörde att köldrekordet ligger på -41,9 !!! Fatta vad kallt, kan man ens gå utanför dörren en sån dag ?
Det skulle inte jag ha gjorti allafall..
Idag är jag ledig och då tänker jag kura inomhus i värmen.

1 kommentar:

  1. drick en massa blutsaft också, blodpudding med apelsiner i afterrätt!!

    SvaraRadera