torsdag 18 februari 2010

Dagens horoskop 18 feb


Du kan känna dig lite trött. Du kanske inte får tillräckligt med sömn. Se till att du tar det lugnt.


Ha ha, sova när man kan vara vaken och jaga katter ut och in ur varje rum på natten ??? Vissa nätter jagar jag med gevär nästan innan jag till slut lyckas hiva ut dom genom dörren.

Nu har jag kommit på en strategi att ca kl 21 varje kväll kastar jag ut dom - dom går inte självmant kan jag säga ! - och så får de vara ute tills vi gör kväll, eller när den sista går i säng.

Det brukar för det mesta vara någon av ungdomarna, inte jag iallafall....

DÅ kan dom sova till väckaren ringer kl. 6, kors i taket, då har man fått sova hela natten så gott som.

OM inte sänggrannen snarkar loss rejält vill säga...eller om jag hostar halva natten...men det ska väl bli bättre det också.

Ja, jag ÄR trött, har ett blodvärde på 97 så vad annat att vänta ? In med Blutsaft nu ett par liter så kanske man står på benen ett par veckor till


Har slutat tidigt idag, sonen S är hemma och sjuk, sonen M snart iväg till flickebarnet och där ska de fira sin 1-års dag i helgen. NEJ ;de fyller inte 1 år utan de har varit ett par i 1 år. Gulle !

De skulle visst fira med god mat och bio. Tro vad en annan gjorde på 1-årsdagen ? Förmodligen ingenting, om inte JAG hittade på något vill säga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar