tisdag 9 februari 2010

Dagens horoskop 9 feb

En ekonomisk fråga kan bli en besvikelse. Sporthändelser eller nöjen jagar dock bort dina bekymmer!

Ha ha, ekonomin är väl alltid en besvikelse ända till nästa lön trillar in :)
Såklart skiter jag i det nu när OS börjar- bara älskar skidskytte, och ska nu planera in mitt liv efter dessa tävlingar. blir spännande att se om det blir sena kvällar eller hur tiden ligger till där borta i Vancouver

Idag grattar vi gullpappa som fyller år. Hurra hurra för dig !!!!

2 kommentarer:

  1. Så din pappa fyller oxå år idag? :o)

    Grattis till honom å min dotter!

    Ha d gott!
    KRAM från ett VÄLDIGT snöigt Gävle!
    :o(

    SvaraRadera
  2. Då kan vi ta varandra i hand du och jag :) Jag gillar också skidskytte! Det ÄR sport de´
    Kramen

    SvaraRadera