tisdag 1 september 2009

Högsommarvärme


Phu...det var rakt jobbigt varmt idag..man är inte van.

+23 inne i stan och man kan ju tro att det är mitt i semesterperioden, vilket det då tyvärr inte va när jag kom till sans och upptäckte att det var september.

Men jag kommer ha lite semester ändå, vare sig det blir sol eller inte !

Idag har gubben varit och röntgat ländryggen då hans förbannade ischias inte ger med sig. HUR länge kan det sitta i egentligen och hur länge tar det innan alla är galna och less på varann ?

Har påbörjat mitt projekt Feng-Shui-lite-lagom-bara...

Sovrum och badrumt står på tur, sen blir det kök och vardagsrum innan dagen D.


Projekt flodhäst är igång, har hunnit med två träningspass under mina två lediga dagar, igår blev det till att springa och idag kan jag knappt gå utför en trapp...gaaah vilken träningsvärk det blev.

Alltså var inte springa något att tänka på idag utan det blev 11 km på röda turbon - cykeln.

Gick som hejsan i medvinden, men tvärt vände det och allt gick trögt..men tränar har kärringen gjort !


Slut på datatiden för damen här, nu väntar sovrummet och ett gäng sopsäckar !

Marie om du läser detta- kom gärna hit och fortsätt det du börjat med hemma hos dig :O)

Kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar