onsdag 2 september 2009

Grå dag


Var tog den fina och varma tisdagen vägen ?

Här blev det en grå, regnig och trist dag utan +22 och sol..trist men vad göra ?

Jo, städa får det bli, för det har jag ju verkligen längtat efter


14 dagar till dagen D, har en lååång lista på vad som ska göras och förberedas och har inte kommit en bråkdel av den än.

Tur jag har min syss som ska baka - minst 10 sorters kakor har hon lovat :)

Har ju ledigt hela den veckan jag ska fira så jag hinner nog gott och väl skulle jag tro...kanske

Det blir buffé och mycket går inte att förbereda så det får bli sista dagarna. Blir nog bra


Ikväll är det sista hemmamatchen för sonen S för den här säsongen, kvar är bara två matcher borta, mot Hägglunds på fredag och Arnäs på onsdag till veckan

Sen är det over and out för fotbollen och då får jag lite semester också :)

Det är ju lite att göra och stå i som lagledare, men det är kul och det är ett härligt gäng pojkar.

Nästa säsong vet jag inte hur det ser ut, för flera kommer nog att gå upp i A-laget, därav kanske även S ? Vem vet...han kanske inte ens fortsätter...

4 kommentarer:

  1. 10 sorter!!!! har jag inte hört talas om :)

    SvaraRadera
  2. Jomen syss vi kom ju överens om 10 kaksorter och tre pajer och det där köttet....jomenvisst var det ju så *ler*

    SvaraRadera
  3. Hej vännen !

    Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen !

    Kram Kram
    Din brevis

    SvaraRadera
  4. Är det födelsedag då???? :)

    Kramis
    M I N D I

    SvaraRadera