måndag 14 september 2009

Two days more to go !


Fullt upp hela dagarna och hela kvällarna här i huset !
Tror jag ska börja fira imorgon redan med en Martini Rosso :)

Det dammas, skuras, fejas och grejas från tidig morgon till sen kväll.

Man kanske skulle ha valt att åka bort likt förjortat ändå när man fyller år, för vilket stök och bök det är alltså !

Men det är kul, så jag klagar inte, hittar dock inga dukar ??? Vart i hundan är dom, men risken är att vi inga har ägt....

Får gå bra ändå, kanske åker jag till mamma och lånar några passande OM någon mot förmodan skulle dyka upp just på dagen D...

Kalaset är ju inte förrän på dagen Lördag så det är ju ingen större panik egentligen..men jag vill ha klart imorgon kväll så jag bara kan sitta på en stol och se söt ut hela födelsedagen, och se alla passa upp på mig...som jag nu gjort sen jag flyttade hemifrån typ...i 21 år alltså...


vi firar 20 år i vårat hus en här veckan också, och tänk att jag fick mig ett nytt kök hit till slut.

Det trodde jag aldrig !

Nä, här blir inget gjort, bäst att sätta fart. Dunkade in en bäddmadrass i tvättmaskinen eftersom katten mördat en fågel i simons säng och slabbat ner den.

Fixar min nya maskin en bäddmadrass tro ??? blir oooorolig...

5 kommentarer:

  1. Men oj vad du städar och gnor. Du måste ta det lungt. Tänk på att du inte är så pur ung längre...
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Du har verkligen fullt upp där hemma förstår jag... men det blir garanterat städat och fint till det är dags för kalas.

    Läskigt det där med vad katten gjort i S´s säng... Usch ! Håller nu tummarna för att tvättmaskinen håller nu när du får tvätta hela bäddmadrassen.

    Ha det bäst !

    /Vanilla

    SvaraRadera
  3. Oj oj,man får gratulera så här lite i förskott!
    Själv blir jag 40 i oktober, så det är väl dax att jag börjar städa snart!! Himmel!
    Ha det!!
    Kram Maud

    SvaraRadera
  4. ~*~ G R A T T I S ~*~

    Idag är det den stora födelsedagen för dig och jag hoppas att du får en helt fantastiskt underbar och minnesvärd dag min vän.

    Stora grattiskramar !

    /Vanilla

    SvaraRadera
  5. Grattis i efterskott. :)
    Ja jag har ju redan gratulerat dig på FB men 40 år är minsann speciellt och tåls att gratuleras igen. ;)

    Nästa gång jag fyller så där jämnt så ska jag absolüt åka bort. Det är ju mysigt att ha sin dag också men njae nästa gång vill jag nog bara ligga i en solsäng med en paraplydrink i handen. :)

    Kramis
    M I N D I

    SvaraRadera