måndag 21 september 2009

Halvåttio

Japp, nu har man klarat av veckans kalasande och jag skulle nästan behöva ha en veckas semester efter det här.
Har dock kommit på att nästa gång det är dags att fylla jämt är jag borta, jätteborta...
Gud vilket bök och stök för bara två dagars kalasande, och inte är det billigt heller.
Har dock en massa mat och fika kvar att göra slut på sen är det här ett minne blott.
Allt blev verkligen jättelyckat och fina presenter fick jag också - me <3 Ticket kuvert !!!!
Detaljer om detta överlämnar jag privat till mina vänner, men sång, musik, buffé, kakor, presenter, öl vin och sprit flödade samt karaokemaskinen gick igång till slut :)
Nu väntar en ny arbetsvecka, dock bara tre dagar lång !
Har mannen hemma och sjukskriven för hans femjävliga ischias som inte går över. Nu har den flyttat från ryggen, till arslet, till benet, till vaden och han kan inte gå nästan
Nä, en kiropraktier hit tack, så det händer något !
Ska ringa någon idag om en akuttid, för så här kan man inte ha det...oooooolidligt för oss alla, men såklart värst för han...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar